saeedpublic.loxblog.comمطلبستان بدون شرح.
saeedpublic.loxblog.comمطلبستان بدون شرح.
جالب انگیز شاید ندانی اما در اینجا میدانیبا ما تبادل لینک کنید جهت همکاری .بر روی تبلیغات کلیک کنید /
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:فقط خنده, توسط mr.saeed PARHIZI |

اونی که با اینکه میدونه ناراحت میشی راستشو میگه

سگش شرف داره به اونی که مثل سگ دروغ میگه !

.

.

.

میگم اصغر آقا، بیزحمت اون اسکارتم بیار ببینیم چه شکلیه !

(عید دیدنی … فک و فامیلای اصغر فرهادی)

.

.

.

با عرض احترام به علی دایی ( خیلی دوسش دارم )

(پیام نوروزی علی دایی از بیمارستان )

دیل لسیدن بهتل از هلگز نلسیدن است !

.

.

.

اگه مثل من تنهایید..

اگه مثل من بیکارید ..

اگه مثل من مرض دارید ..

یه قرص جوشان بندازید تو تنگ ماهی قرمزا ، اونا هم براتون هلیکوپتری میزنن ..!

.

.

.

تا حالا دقت کردین تو هر چیز که بیش از حد دقت کنید گند می زنید !

.

.

.

تا حالا دقت کردین وقتی سوهان میخوری ۹۵%ش

میره لای دندونات و فقط ۵%ش نصیب معدت میشه؟!!!

.

.

.

روانشناسی رانندگی :

اینایی که وقتی میشینن تو ماشین حاضرن ۴۵ دقیقه کمربند ایمنی رو بگیرن تو دستشون

ولی این کمربند رو نبندن

کلا آدمای صبورین !

.

.

.

امروز در بازار غیر رسمی هر اونس چاغاله ۱۲۱۰ تومان معامله شد!

.

.

.

لازم دونستم تاکید کنم که بهترین شغل داشتن بابای پولداره !

.

.

.

تا حالا دقت کردین همیشه دَنده ماشین خوب جا می خوره

اِلا موقعی که بابات کِنارتِ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.