saeedpublic.loxblog.comمطلبستان بدون شرح.
saeedpublic.loxblog.comمطلبستان بدون شرح.
جالب انگیز شاید ندانی اما در اینجا میدانیبا ما تبادل لینک کنید جهت همکاری .بر روی تبلیغات کلیک کنید /
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط mr.saeed PARHIZI |

وسواس نداشته باشید

سعی كنید با یك مورد جزئی خود را نبازید. چون بر فرض در یك وعده غذایی خود افراط كرده‌اید، رژیم غذایی‌تان بر باد رفته است. دكتر كارن ماسیلیانی، متخصص تغذیه می‌گوید: «ما باید با خودمان مهربان‌تر برخورد كنیم و بیاموزیم كه طوری به مشكلات نگاه كنیم كه از فرصت‌ها درس بگیریم.»

 

لطفا كار كنید

باور این كه شما می‌توانید به هدف خود كه همانا كاهش وزن است دست یابید، حائز اهمیت است اما شما باید با تغییر عادات غذایی خود، افزایش فعالیت‌های جسمی و... برای رسیدن به آن عمل كنید. نمی‌توانید تنها فكر كنید كه لاغر و خوش اندام هستید ولی هیچ كاری انجام ندهید بلكه می‌توانید خودتان را در این چهارچوب درست فكری برای عملی كردن انتظارات‌تان تصور كنید.

 

اعتماد به نفس كسب كنید

احساس می‌كنید اعتماد به نفس شما كم شده است؟ یك روش ساده برای تقویت خودباوری تصدیق‌های مثبت است. تكرار عبارات ساده و دادن اعتبار و ارزش به‌خود در هر زمانی كه امكان آن را داشتید و ترجیحا هر روز، می تواند بسیار مفید باشد. سعی كنید در مورد یكی یا 2 مورد از مسائل شخصی خود فكر كنید و به یاد داشته باشید كه به آن‌ها با دید مثبت بنگرید. شما توانایی انجام آن را دارید و موفق خواهید شد اما تنها باید باور كنید كه می‌توانید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.